poniedziałek, 17 stycznia 2011

Rozdział 8 "Justin??????"

Przed kinem stał ..........................

Justin.?????Co OMG!! Co on tu robi ??????
Podeszłam bliżej.
J-Hej.Co ty tu robisz ??
L-Hej.Ja umówiłam się z Tomem a ty ??-powiedziałam to żeby był zazdrosny.
J-Aha.Ja czekam na Chrisa.

Weszłam do środka bo na dworze nigdzie nie było.
Zobaczyłam że Tom bajeruje kasjerkę .
Podeszłam i jebałam mu placka.
I wyszłam z kina mijając się z Jb.
Poszłam do parku.

Oczętami Jb.
Byłem wkurwiony że ona się z nim spotyka.
Naprawdę mi się podobała.
Lily już weszła a za chwile przyszedł Chris.
Weszliśmy do środka.
W tym samym momencie wychodziła zła Lily.
Nagle zobaczyłem że Tom podrywa jakąś laskę.
Powiedziałem Chrisowi że muszę iść.

Wyszyłem z kina i poszłem jej szukać.

Wracamy do Lily.
Siedziałam na parku.
Miałam ochotę wszystkich pozabijać

.Z jednej strony że Tom sie tak zachoaj a z drugiej że czuje cos to Jb.
Nagle ktoś objął mnie od tyłu.
L-Jb???
J-Skąd wiedziałaś.??
L-Ciebie zawsze poznam.-uśmiechnęłam się do niego.
Przy nim moja złość zniknęła.
Szkoda że on nie czuje czegoś więcej do mnie.
Skrzywiłam się.
J-Nie martw się.Widziałam tą akcję Tom nie jest tego warty.
L-To nie o niego chodzi.
J-A o kogo??
L-A to już nie ważne.
L-A ty czemu zamiast umówić się ze swoja dziewczyną to poszyłeś z Chrisem.
J-Jaką dziewczyną ???O kim ty mówisz ???-Jb był zamieszany.
L-No a Jasmine ??
J-To nie jest moja dziewczyną!!!!Wtedy była najebana już to z nią wyjaśniłem.
L-Aha.Dobra ja lecę.-dałam mu całusa w policzek i poszłam do domu.

Weszłam do domu była 19:00.
Nie miałam juz siły.
Dziewczyny prosiły żebym im opowiedziała.
Zrobiłam to i  zaproponowały żebyśmy obejrzały film.
Poszłam przebrać się w piżamę.

Skończył się film dziewczyny już spały.
Ja leżałam i myślałam o Justinie.
Skoro nie chodzi z vilegaską to może mam jakieś szanse.
Ale ja jestem tylko zwykłą dziewczyną a on gwiazdą.
Może wszytko się samo ułoży.
W tym momencie zasnęłam.



U Justina 
Leżałem na łóżku myśląc  o Lily.
Ciekawe czy mam u niej szanse.
Ciesze się że tak wyszło z Tomem.
Jutro zaproszę ją na bal.
W tedy usnąłem.

___________________________________
Siemka!!!
Macie 8 rozdział.

Sorki za błędy!!
Myślę że się podoba.
Dodawać komy!!!!!!!!!!!
Pozdro.
Do NN.

2 komentarze: