poniedziałek, 17 stycznia 2011

Rozdział 1 "Kanada"

Wstałam o 5:00.
Przebrałam się w spodnie koszulka czapka 

Pomalowałam się lekko i wyprostowałam włosy.
Schowałam telefon,wzięłam walizkę i zeszłam na dół.
Zjadłam kanapki.
Pożegnałam się z mamą i poszłam pod dom Emily.
Em i Kate już tam stały.
Podeszłam do nich.
Li-Elosz!!!!-byłam strasznie podekscytowana
K-Hej!!! Ja już nie mogę się doczekać.
Wtedy wyszła mama Em.
Zawiozła nas na lotniska.

30 min. później.

Siedzimy już w samolocie i gadamy o wszystkim i niczym.
W pewnym momencie wszystkie zamilkłyśmy. A ja wypaliłam.
Li- A tak w ogóle jak ma na imię twoja ciocia???
Wszystkie w brecht.
EM-Katrin.Mówię wam ona jest spoko.Pozwoli nam na balowanie i to ostre.
Przybiłyśmy żółwiki.

5 godz. później

Przywitałyśmy się z ciocią Em.
Pojechałyśmy do domu.
Był ogromny.
Katrin-I jak wam się podoba dom?
Paula,Kate-Jest Super!!!
Wszystkie rzuciły się do schodów,które prowadziły do naszego(Lily,Kate,Emily) pokoju.
Pokój był piękny i duży.
Po środku spała Kate obok niej przy oknie Lily a z drugiej strony Kate spała Emily.
Rozpakowałyśmy się.
Libby chciała nas oprowadzić po mieście.
Przebrałyśmy się.
Ja tak spodnie,szpilki,bluzka,torebka.
Kate spodnie,szpilki,bluzka,torebka.
Emily spodnie,szpilki,bluzka,torebka.
Libby była ubrana tak spodnie,szpilki,bluzka,torebka.
Była godzina 15:00.

Na mieście zobaczyłyśmy super club.
Spytałyśmy się czy będziemy mogły tu przyjść.
Libby powiedziała że tak bo o 20:00 zaczyna się impreza i że jej mama na pewno pozwoli.

4 godz. później

Ja siedzę w łazience i prostuje włosy,ubieram się.
Kiedy wyszłam dziewczyny już był gotowe.
Kate wyglądała tak sukienka,szpilki
Ja tak sukienka,szpilki
Em tak  sukienka,szpilki
Na dole czekała na nas Libby która była ubrana
tak sukienka,szpilki
Przed domem już czekała taxi.
Kiedy weszłam ja i Kate zaczęłyśmy się bardzo cieszyć ponieważ..................................


________________________________________
C.D.N.
Hejka!!!
Wiem że trochę długo nie pisałam ale nie miałam weny.
Trochę krótki ale poprawie się.
Do następnego :***
Pozdro dla moich dziewczynek :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz