piątek, 21 stycznia 2011

Rodział 10 "Balkon"

Wyszłam z limuzyny i zobaczyłam................


piękny czerwony dywan ciągnący się aż do drzwi ogromnego budynku.
Justin wziął mnie za rękę.Fotoreporterzy robili nam zdjęcia.
Dobrze że Jb dał mi okulary.Weszliśmy do budynku.
Wszyscy poszli do sali ,gdzie był poczęstunek.
Wszyscy tańczyli i pili.
Ja zatańczyłam jeden taniec z Jb.On tak pięknie pachniał nie chciałam żeby to się skończyło.....
Stałam przy stole i patrzyłam na te wszystkie gwiazdki.
Nie mogłam znaleźć nigdzie Jb.
Nagle podszedł do mnie Keny ochroniarz Justina.
Kazał mi iść za nim.
Szliśmy schodami do góry.
Było to trochę męczące w szpilkach.
Zatrzymaliśmy się przed wielki drewnianymi drzwiami.
Keny zaczął schodzić a ja weszła do środka.
Teraz stałam na wielki balkonie.
Był tam pięknie przystrojony stół.
Na barierkach i słupach był zawieszone piękne lampki.
Oparłam się o barierkę i patrzyłam na gwiazdy.(byłą już 20 godz.)
Ktoś przytulił mnie od tyłu.
L-AA!
J-To tylko ja hehe
L-Wiesz jak mnie przestraszyłeś-walnęłam swój piękny uśmiech :))heh
J-Przepraszam-zrobił minę szczeniaczka.
L-Wybaczam-dałam mu buziaka w policzek.
J-I jak się podoba ??-uśmiechną się cwaniacko.
L-Jest przepięknie.Ale po co tu jesteśmy ???
J-Bo to ma być nie zapomniany wieczór.
Ja tylko się uśmiechnęłam.
Usiedliśmy do stołu.
Śmieliśmy się i gadaliśmy o głupotach.
W pewnym momencie ja wstałam od stołu bo leciała spadająca gwiazda.
Stanęłam przy barierce i pomyślałam życzenie.
Justin stanął koło mnie i chyba szeptał szeptał życzenie nie byłam pewna.

Oczami Jb
Żeby się zgodziła.
To było moje życzenie żeby Lily zgodziła się na chodzenie.


Okami Lily.
Nie wiedziałam o co chodzi.
Justin podszedł do mnie.
Złapał za ręce i teraz byliśmy twarzami do siebie.
W oczach Jb widziałam strach ale przed czym???
Zbliżył się do mnie i zaczął namiętnie całować.
Ja to odwzajemniłam chciałam jego dotyku ale ja nie należę do tego
świata gwiazdek,limuzyn itp. on po prostu pod wpływem impulsu.
Trzeba korzystać z chwili.
Kiedy skończyliśmy Justin zaczął mówić ........................


_________________________________________
Siemka!!!
Wiem że długo nie dodawałam ale wiecie szkoła:/
Mam nadzieje że się spodoba :))
Następny pojawi się jak będzie min.5 komentarz 
Pozdrawiam Olcie , Kamę:))
Czytajcie tego bloga jest super.  
Do NN:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz