poniedziałek, 17 stycznia 2011

Rozdział 3 "Spotkanie"

Rano obudziły mnie krzyki Kate.
Usiadłam na łóżku a do pokoju wbiegła moja kumpela ściskając tel.
L-O co caman??-spytałam zaspana.
K-Chris do mnie napisał.!!!!!!!Chris Beadles!!!!!!!!
L-AAAAA!!!!!!!
K-Chce się z nami spotkać!!!!!AAAAAA
L-Jak?? Gdzie ??? Kiedy ????-cały czas się darłam.
K-Dzisiaj o 12:00.
L-AA!! Spoko a która jest ????
K-10:30
K-Tylko jest problem.
L-Jaki???
K-Mam iść tylko we 2.
L-Kurwa!!Dobra powiemy że idziemy się przejść.
K-Spoko.
Kate wyszła a ja poszłam się przebrać.
W to spodenki,buty,bluzka.
Zeszłam na dół.
Kate była już ubrana tak spodenki,bluzka,buty.
Libby czytała jakąś kartkę.
Li(Li-Libby)-AA!!-zaczęła się drzeć.
Pomyślałam "Kurwa następna"
L-Co??
Li-Moja stara pojechała wróci jutro po południu.
K,Em,L-Melanż!!!!!!!!!!
Li-Ok to o której.???
Em- O 19:00
K,L-OK!!
Ja pomyłam że przyprowadzimy chłopaków.
L-Ja przyprowadzę fajnych chłopaków.-puściłam oczko Kate.
Em-Co wy kombinujecie??
K,L-Niccccccccccc.
L-To wy robicie zakupy ok???
Em,Li-Ok to wy zapraszacie ludzi stoi ???
K,L-Stoi.
Ja i Kate wyszłyśmy z domu.
Poszłyśmy do parku gdzie czekali na nas ..........................................


__________________________________________________ 
Siemka!!!!
Tu jest dalszą cześć.
Wiem do du*y:(
Do NN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz