środa, 16 marca 2011

Rodział 12 " Wieczór "

On odjechał a ja weszłam do domu a tam ..............................



zobaczyłam jak Kate i Chris całują się na kanapie.
Zaczęłam się po cichu śmiać.
Stałam w futrynie drzwi a oni mnie nie zauważyli.
W końcu się odezwałam.
L-Hym gołąbeczki bo jeszcze dzieci spłodzicie- i Brecht.
Oni się od siebie oderwali.
K-O kurde nie słyszałam kiedy weszłaś- uśmiechnęła się z zakłopotanie<jaki tekst>
L-Byłaś zajęta czym innym- wystawiłam jej język :p
C-Ja też tu jestem- upomniał się Chris
L- Tak tak wiem
C-To może ja już pójdę- Chris wstał pocałował Kate i już chciał wychodzić ale krzyknął
C-Kate zadzwonię do cb- wtedy wyszedł
L-Jesteś z nim ???- zaczęłam się drzeć
K-Tak a co ???
L- Pomyślałaś że nasze marzenia się właśnie spanieją!!
K- Wiem to jest mega !!!
L- Ty a gdzie Em ???
K-Nie wiem jeszcze nie wróciła- wtedy zadzwonił mój tel.

//Rozmowa telefoniczna///
L- Co jest Em ???-spytałam ją
E- Słuchaj-haj ja dzisiaj nie wracam na noc do domu- mówiła to z taką pod jarą ze masakra
L- Czemu ???
E- NO wiesz u Chaza nie ma rodziców i ..
L- Dobra nie dokańczaj
L- Powodzenia
E- Dzięki
//Koniec rozmowy//


K- Kto to ????
L-Em. Powiedziała że dzisiaj nie śpi w domu- głupawo się uśmiechnęłam
K- Czyli się coś święci- zaczęłyśmy się śmiać


Przebrałyśmy się.
Ja tak spodenki koszulka skarpetki(xd)
Kate Spodenki koszulka skarpetki (xd)

Zeszłyśmy na dół.
Była 22:30.
Usiadłyśmy na kanapie i włączyłyśmy vive.
Zaczęła lecieć piosenka Pitbull - Hey Baby (Drop It To The Floor) ft. T-Pain 

Zaczęłyśmy się wygłupiać tańczyć, śpiewać itp.
Po skończonym przedstawieniu oglądałyśmy telewizje do 1:25
Kiedy znalazłyśmy się na górze ja weszłam jeszcze na tt.
Zobaczyłam wpis Jb:
I love you @LiliyKuś
Ja napisałam:
I love you @justinbieber dziękuje za miły wieczór :*
Zobaczyłam że wiele ludzi mnie folowało ale tez wile wyzywa na głównym.
Mam na nich wyjebane ;)
Wylogowałam się pogadałam z Kate do 3:00.
L-Kurwa my jeszcze w ubraniach jesteśmy!
K-Jaki żal ja już nie wstaje.
L-Zwierze- Wytknęłam język
L-Ja idę się przebrać.
Wzięłam piżamę i poszłam do łazienki.
Kiedy wyszłam Kate już chrapała.
Wbiłam się do łóżka i marząc o Jb zasnęłam.


____________________________________________________________
Elo !!
Jest następny.
Podoba się ???
Pisać w komach :)

GG 34197074
POZDRO dla wszystkich którzy czytają moje wypociny xd 

Jak będzie 7 komów to dodam nn 
Do NN :*
Kocham was :*

7 komentarzy:

  1. Super;p

    Podoba mi się twój blog:)
    Właź czasem i na mój:
    for-you-4ever.blogspot.com
    Pozdrowionka ;**
    Zakręcona^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział < 3
    Kochana masz talent i nie możesz go zmarnować !
    Uwielbiam czytać twoje opowiadania są całkiem inne niż reszty piszących opowiadania o JB
    olczissbeliebers ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh , świetne świetne ! ;D Czekam na nn oczywiście i jeśli chcesz to właź do mnie : jednak-zycie-ma-sens.blog.onet.pl
    znana ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. wow
    czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko rodzial czekam na nowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział < 3
    Kochana masz talent i nie możesz go zmarnować !
    Uwielbiam czytać twoje opowiadania są całkiem inne niż reszty piszących opowiadania o JB

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;D
    czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń