poniedziałek, 14 marca 2011

11 "Miłość od pierwszego wejrzenia"

Kiedy skończyliśmy Justin zaczął mówić ........................


J-Lily słuchaj odkąd cie zobaczyłem wiedziałem że to miłość od pierwszego wejrzenia-
Jb był bardzo zdenerwowany ja zresztą też ;)
L-Justin słuchaj..-jb mi przerwał
J-Wim że nie mam szans ale muszę ci to powiedzieć Kocham cie zostanie moją dziewczyną ??-
Ja stałam jak wryta.
Justin zaczął mi machać rekom przed oczami.
J-Lily halo Lily- mówił Jb
J-Justin ja się boje że te fanki będę mnie nachodzić(xd) ty jesteś sławny ja jest zwykłą dziewczyną.
A tak w ogóle to ja po wakacjach wracam do Polski ;/
Zrobiłam grymas na twarzy.
J-Dam rade proszę-zrobił sweet minkę.
I jak tu go nie kochać:)
J-No dobrze-uśmiechnęłam się ale dalej mam obawy co do tego związku.
L-Kocham cię- zaczął  mnie całować.
Staliśmy w świetle księżyca i całowaliśmy się.
To było coś pięknego chciałbym żeby ta chwila trwała wiecznie.
Skończyliśmy się całować.
J-Ja cb też.
L-A jak bardzo- uśmiechnęłam się cwaniacko.
J-Bardzo,bardzo bardzo i chce żeby cały świat o tym wiedział.
Jb oparł eis o barierkę i zaczął krzyczeć.
J-Kocham  Lily Kuś Lily Kuś.- Justin cały czas krzyczał.
L-Ucisz się wariacie.-uśmiechałam się
J-Nie!!!
Wtedy zatkałam mu usta pocałunkiem
L-Może już chodźmy do domu ?? Robi się zimno
J-No dobrze- Sweet uśmiech.
Zdjął swoja marynarkę i założył na moje ramiona.
Obią mnie ramieniem i poszlismy na dół.
Tam była masa reporterów.
Nienawidzę tego ale skoro mam ze sobą być muszę się przyzwyczaić :)
Wsiedliśmy do limuzyny i pojechaliśmy do mnie do domu.
Kiedy byliśmy już na miejscu Justin odprowadził mnie pod drzwi.
Dał soczystego kissa i powiedział.
J-Dobranoc Śliczna
L-Dobranoc kochasiu- i zaczęłam się z jb śmiać.
On odjechał a ja weszłam do domu a tam ..............................



______________________________________________________________
Siemka!!!
Wiem że długo mnie tu nie było;/
Ale to się zmieni:)
Trochę krótki ale to na początek:0
Obiecuje poprawie się :) 

Pisać do mnie na gg 34197074 
Pisać komy !!
Do NN :*

5 komentarzy:

  1. A ty ciągle mylisz go z dziewczyną "Jb była bardzo zdenerwowany" Hahahaha
    ps. Sweet rozdziałek

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz bloga :D
    Zajrzyj też do mnie: justinbiebercodysimpsonannie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. słitaśnyyyyy XD czekam na więcej




    ta z gg XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam w poprzednim komentarzu blog bardzo ciekawy;p
    Będę tu częściej zaglądała;p
    Tylko nie kończ go tak krótko, jak poprzedni na tej stronie;p ;**
    Ten jest super;p
    zapraszam do mnie:
    Zakręcona^^
    for-you-4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaderski blog
    czekam.....i czekam.....na /nn/
    Madzia

    OdpowiedzUsuń